5 πράγματα που δεν ξέρετε για εμένα

Συνεχίζοντας το blog-tagging και προσκαλόντας με, η φίλτατη Λήδα, ορίστε 5 πράγματα που δεν ξέρετε για μένα (και ίσως δεν θα θέλατε να μάθετε):

5. Κάποτε νόμιζα οτι ο κόσμος ήταν μόνο ο,τι πέρναγε απο το οπτικό μου πεδίο, περιορισμένο στο χώρο που βρισκόμουν. Δυστυχώς για εμένα, ευτυχώς για τον κόσμο, αυτό δεν ισχύει.

4. Πάντοτε ήθελα να ήμουν στην Αγγλία γύρω στο 1980. Απο τις ιστορίες που μου έλεγε η μητέρα μου (που έζησε στην Αγγλία για μεγάλο διάστημα) και η γιαγιά μου μέχρι την τελευταία μεγάλη συναυλία των Queen στο Wembley. Είναι απο τα πράγματα που they just feel right.

3. Σάν άνθρωπος έχω διάφορα κολλήματα. Χρησιμοποιώ κυρίως το overbloated «εγώ» στις συνομιλίες μου, είμαι διαρκώς παρεξηγημένος (αυτό είναι κληρονομικό, γιατί και ο παππούς μου το ίδιο πράγμα έκανε) και μερικές φορές με πιάνουν νευρώσεις σαν τον κύριο monk. Κυρίως όμως έχω το σπαστικό «θέλω να είναι οι γύρω μου καλά για να είμαι και εγώ καλά / mr. jack-fixes-everything».

2.  Μιμούμενος τον MacGyver, είχα φτιάξει ενα ποτ πουρι καλλυντικών (ήμουν 5 ετών). Στο παραπέντε με σταμάτησαν απο το να το δοκιμάσει το υποψήφιο θύμα μου. (Το τενεκεδάκι που τα είχα φτιάξει σκούριασε αμέσως, όποτε καταλαβαίνετε για τι μίλαω).

1. Ασχολήθηκα με τον προγραμματισμό σε ηλικία 8 ετών. Ο πατέρας μου μου έδωσε το πρώτο βιβλίο Basic (το οποίο είχε τίτλο «Το πρώτο μου βιβλίο basic»), το οποίο προσπάθησα να δοκιμάσω στο spectrum μου άλλα δεν ήταν «συμβατή» η basic του. Έκτοτε, έπρεπε να περιμένω 3 χρόνια για να πιάσω στα χέρια μου PC και να προγραμματίσω με το βιβλίο. Περιέργως όμως, μαζί με το βιβλίο αυτό, μου είχε δώσει και ένα άλλο με τα τεχνικά μέρη του υπολογιστή. Αυτό μου άρεσε κάπως καλύτερα με αποτέλεσμα μετά απο 10 χρόνια να μπώ στο ΤΕΙ Πειραία σαν μηχανικός υπολογιστικών συστημάτων.

Υστερα απο αυτό, taggάρω και εγώ με την σειρά μου τους: Ελλη Μόκα, ΚΟΜ, Katie West και Warren Ellis (αν και για τους 2 τελευταίους δεν νομίζω να το δούν ποτέ…)

Σχολιάστε