Ρητορικές απαντήσεις… #1

Διαβάζοντας τα γνωστά νεοπονήματα, μου ήρθε κεραμίδα στο κεφάλι. Όπως έχει επισημάνει και η Λήδα, οι δωρεάν υπηρεσίες ατόμων που πληρώνουν (για τον εξοπλισμό και με το χρόνο τους) δεν αξίζουν το μπινελίκωμα και την απαξίωση και τις «αθώες» ερωτήσεις (ολα τα αθώα εμένα με παραπέμπουν σε λιγδάτους δημοσιογράφους και sleazy εφημερίδες).

Πάμε πάλι απο την αρχή. Διαβάζοντας το νεοπόνημα #1, αποφάσισα να «απαντήσω» στις εύλογες ερωτήσεις, απο προσωπικό πείσμα (και επειδή δεν είχα τίποτα άλλο να γράψω για σήμερα). Απαντώ στα προφανές πράγματα. Ναι, (προ)υποθέτει οτι έχει κάποιος γνώσεις πληροφορικής (the geeky answer) ή/και κοινής λογικής ( the politically correct answer)

The geek answer #1: Επειδή (υποθέτω) το σύστημα πρέπει να «τραφει» με μερικούς συνδέσμους μιάς που βασίζεται στο αυτοαναφορικό μοντέλο περιήγησης των μεθόδων ανάγνωσης των ιστολογίων. Εχει αρχή (το σύνδεσμο που του παρέχεις) μέση (τα κείμενα που του παρέχεις) αλλα τέλος δεν έχει (μέχρι να βρεί κάποιο στοπ — κυρίως πόσα επίπεδα μετά πρέπει να σταματήσει η ανασκαφή δεδομένων).

The politically correct answer #1: Επειδή πρέπει να γνωρίζουν το ποιόν των ιδιοκτητών των blogs μήπως και χρειαστεί να γίνει κάποια άμεση «διαγραφή» όπως και επιζητάς. Πώς αλλιώς θα βρεθεί πιο γρήγορα;

The geeky answer #2: Ποιός σου είπε οτι δουλεύουν ΟΛΟΙ με το ίδιο εργαλείο; Ο καθένας υλοποιεί το δικό του αναγνώστη XML (RSS/Atom Reader). Δεν κινούνται σε μια ίδια βάση δεδομένων, η οποία μορφωποιείται με ενα διαφορετικό frontend (α βαλτου και το μπεζάκι το καλό και τη φωτογραφία της Scarlett Johansson και έχουμε το Aggregator #2). Αν υπήρχε κοινή βάση δεδομένων τότε θα λέγαμε οτι ήταν ο ΟΤΕ ή τα ΕΛΤΑ. Οσο για την ενημέρωση των ιστολογίων, εξαρτάται πότε θα τρέξει ο «δαίμονας» που ελέγχει τις ιστοσελίδες. Αμα τρέχει ανα ώρα ή ανα λεπτό εχεις και καλύτερα αποτελέσματα.

The Politically Correct answer #2: Εγώ πιστεύω στην μαγεία του Copperfield και του Harry Potter. Οπως ανοίγεις ενα τηλεφωνικό κατάλογο — ή παιρνεις στο 11880 και σε όλα τα υπόλοιπα 118xx έτσι και εδώ όλοι έχουν τις ίδιες δυνατότητες! Απλώς «χρεώνομαι» διαφορετικά.

The geeky answer #3: Πολλά if…elseif…else . Αν δεν ξέρεις απο την δουλειά μας τότε αρκέσου στην Politically Correct Answer #2.

The Politically Correct answer #3: Μαααα! Αυτά είναι πράγματα του διαβόλου! Τι έγινε και εξαφανίσθην μια μέρα μεσημέρι απο το Site; Ποιός μου έστειλε τις 7 πληγές του διάβολου που φορούσε Πράβδα; Γιατί λείπει το μάνα απο τους μανάβηδες;

The geeky answer (yet Politically Correct) #4: Για τον ίδιο λόγο που δεν σε ρωτάνε οι τράπεζες οταν σε παίρνουν τηλέφωνο για δάνειο (ακόμα και αν σε πήραν την προηγούμενη ημέρα για ακριβώς το ίδιο θέμα, διαφορετικός εκπρόσωπος της τάδε τράπεζας). Σε ρώτησαν εσένα αυτοί; Οχι. Τότε μην μπαίνεις στο κόπο να ζητήσεις και ευγένεια απο πάνω (η ευγένεια και οι Ιππότες χάθηκαν).

Φυσικά δεν αναφέρω τους τρόπους μέτρησης δημοφιλίας/επισκεπτών των blogs/σελίδων/forums (μέσω alexa ή οτιδήποτε άλλο υπάρχει, π.χ. onestat). Αυτά είναι κόλπα για τους μαρκετινιστες να δικαιολογήσουν τα κουστούμια τους (Δυστυχώς όσο και να προχωρήσει η τεχνολογία τα «μαγειρέματα» συνεχίζουν να υπάρχουν).

9 σκέψεις σχετικά με το “Ρητορικές απαντήσεις… #1

  1. (ολα τα αθώα εμένα με παραπέμπουν σε λιγδάτους δημοσιογράφους και sleazy εφημερίδες).

    Μέχρι εκεί διάβασα και κατάλαβα με τι ηλίθιο/α έχω να κάνω! Κάνε μας την χάρη αδερφέ/ή!

  2. Μεταξύ μας τώρα ΔΕΝ είσαι καθόλου ηλίθιος!
    Πανέξυπνος και κουτοπόνηρος είσαι!

    WordPress έχεις κι έχω!

    Mπήκες κι έφησες τα ίχνη σου στο δημοφιλέστερο Ελληνικό blog της WP (ή δεν της δέχεσαι αυτές τις μετρήσεις, προτιμάς του SYNC;)…

    …και την επομένη μέρα δρέφεις τις δάφνες σου!

    Από το τίποτα και το πουθενά, ξαφνικά βρίσκεσαι TOP->

    Fastest Growing WordPress.com blogs

    Ditikos, the Blog!
    ΣΑΤΥΡΙΚΟΝ
    λασπη στα αστερια
    2 see and 2 speak
    Lida’s Weblog
    Τα Σημειώματά μου
    Φόρμουλα Ένα

  3. Κλίκι κλίκι κάνει
    1,102 επισκέψεις

    ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΩΡΑ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ Ή ΚΑΙ ΜΗΝΕΣ(;) ΚΑΤΑΜΕΤΡΑΕΙ…

    …αλλά φιλαράκο μου, αυτό το νούμερο που παρουσιάζεις δίπλα, στο Κλίκι-κλίκι σου, υπολοίπεται κατά πολύ το ατομικό, καθημερινό μου Μ.Ο.

    ΑΝ είχα κι εγώ τέτοια νούμερα δίπλα -> θα παρακαλούσα ΟΛΟΥΣ τους αγκριγκάτορες της Χώρας να΄σχοληθούνε με την πάρτη μου!

    Αλλά εγώ επειδής ΔΕΝ βρίσκομαι στην θέση σου, ΔΕΝ με ενδιαφέρουν οι υπόλοιποι bloggers και τα μάτια μου είναι στραμμένα στον έξω κόσμο, αδιαφορώ πλήρως και τους έχω ΟΛΟΥΣ χεσμένους, αλλά ειδικά την αλητεία της NYLON-BONANZA-SYNC δεν θέλω ούτε καν να τους βλέπω!

    ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ Σ’ ΕΙΧΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΕΠΙ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑ ΣΤΟ MONITOR ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΛΕΓΟΜΕΝΗ ΜΠΛΟΓΚΟΣΦΑΙΡΑ ΚΙ ΟΥΤΕ ΓΑΤΑ, ΟΥΤΕ ΖΗΜΙΑ!

  4. Αναφορικά, το παρόν blog αριθμεί 2 μήνες ζωής. Τα υπόλοιπα (ημερομηνιακά αρχεία) είναι μεταφορά απο το προηγούμενο blog στο οποίο ήθελα να είχα μετρητή και monitor αναφορά και όχι δημοφιλομετρητή. Φυσικά τα δεδομένα που είχα απο εκεί απαριθμούσαν τη κάθε διαφημιστομηχανή, οπότε δεν ήταν ποτέ σοβαρά (Μέχρι και απο ουγκάντα με είχαν επισκευτεί. Αν δείτε και προηγούμενα post είχα βάλει μεταξύ σοβαρού και αστείου τις μετρήσεις).

    Δεν προτιμώ καμία μέτρηση. Το «κλίκι κλίκι κάνει…» το έχω αφήσει γιατι τότε που έφτιαξα το blog δεν είχα περιεχόμενο. Τώρα που έχω το έχω αφήσει έτσι. Αν σας ενοχλεί ΚΑΙ αυτό, ε συγνώμη αλλά έχετε φτάσει σε ξένο σπιτικό, την γυναίκα μου δεν θα σας την δώσω.

    Το «απο το τίποτα γίνομαι top» το έχω νιώσει αρκετές φορές στο wordpress. Περισσότερη αξία μας δίνετε εσείς μιας που είσαστε το «πρόσωπο» της ημέρας (άρα και ανεβαίνω στα top αθελά μου, συγνώμη αν έφταιξα σε αυτό) παρά το οτι επιζήτησα να κάνω top posts. Στο sync δεν ήξερα κάν οτι με είχαν βάλει, αλλά δεν με ενοχλεί. Ούτε στο mpouligator ούτε και στα υπόλοιπα sites που είναι λίστες αναφοράς κατ εμέ(και αυτό είναι που θα με νοιάζει, παρά με την κατάταξη μου αν είμαι πρώτος η δεύτερος η μετά απο όλο το blog πληθυσμό της Κίνας).

    Με είδατε να γράφω πουθενά οτι έχω 1000 επισκέπτες και να πανηγυρίζω η να κλαίω, μαγαζί έχω; Με είδατε να βγάζω πυροτεχνήματα; Οσους επισκέπτες έχω, μου αρκούν. Βάζω πράγματα που κανένας δεν κάνει το κόπο να κοιτάξει, αλλά οταν βλέπω πράγματα τα οποία με βγάζουν απο τα ρούχα μου, δεν θα τα αφήσω ασχολίαστα. Εσάς δηλαδή τώρα ποιό είναι το πρόβλημα σας; Οτι σας αναφέραν στην Ελληνική μπλογκόσφαιρα και σας βρήκαν όλοι;

    Και στο google είμαι γραμμένος, αν και δεν το θέλω. Τι να κάνω; Να πάω να στείλω γράμμα και να τους πώ βγάλτε με τώρα άμεσα, ήμουν 4 χρόνια χωρίς να με έχετε γραμμένο και τώρα έγινα «διάσημος»; Να την βράσω την διασημότητα.

    Οσο για το «ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ Σ’ ΕΙΧΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΕΠΙ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑ ΣΤΟ MONITOR ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΛΕΓΟΜΕΝΗ ΜΠΛΟΓΚΟΣΦΑΙΡΑ ΚΙ ΟΥΤΕ ΓΑΤΑ, ΟΥΤΕ ΖΗΜΙΑ!» καλό είναι, κρατάτε το για υπογραφή στα forums αν γράφετε.

  5. Και το «δύο μήνες ζωής» μου αρκούν διά να βγάλω τα κατάλληλα συμπεράσματα με τις αντίστοιχες αριθμητικές πράξεις….

    ΧΘΕΣ ήμουν ΜΟΝΟ το πρόσωπο της ημέρας, τελείωσε τώρα, σταματήστε να ασχολείστε με το αίτημά μου που είναι πολύ απλό, ΔΕΝ γουστράω τους αλήτες του NYLON-SYNC.

    ΔΕΝ εζήτησα να φύγω ούτε από το blogspace, ούτε από τον Μπούλη, ούτε από τον Γούγλη!

  6. Τι ζόρι τραβάτε με τις αριθμητικές πράξεις; Πηγαίνετε σε ένα μαθηματικό site και κάντε όσες μαθηματικές πράξεις δεν έχετε κάνει τόσο καιρό. Και στο τέλος βάλτε και το quote σας. Θα γίνει μόδα σας λέω 🙂

    i\hbar\frac{\partial}{\partial t}\left|\Psi(t)\right>=H\left|\Psi(t)\right>

  7. Α επιπλέον, δεν σας είπα αλήτη και δεν έχω σχέση με τα Nylon και Sync. Ενα button εβαλα δεξιά, δε σημαίνει οτι τα παίρνω και απο αυτούς. Απο αύριο θα βάλω και macdonalds και LIFO και ATHENS VOICE και ότι άλλο θα βρώ και θα σας την σπάει.

    Το αίτημα σας απλώς εμφανίζεται στους aggregators.

  8. Κλίκι κλίκι κάνει
    1,102 επισκέψεις

    Mac χρειάζεσαι διακοπές, σου έχουν γίνει έμμονη ιδέα τα στατιστικά των blog!

    @ditikos ωραίος.

Σχολιάστε