Που βρίσκονται τώρα – Feb 2011

Ενας χρόνος αργότερα (με μερικά ενδιάμεσα interludes) και το blog περίπου φαίνεται defunct. Η αλήθεια είναι οτι η εποχή του blog έχει μεταφερθεί σε άλλα social media, όπως το facebook ή το twitter, αλλά το περισσότερο χρόνο πλέον τον τρώω στη νέα μου δουλειά.

Είμαι ο ditikos (aka chibioni) και είμαι (κυρίως) προγραμματιστής PHP/MySQL/κτλ. Ασχολούμαι επίσης με κινητές τεχνολογίες (iphone/android) και λειτουργικά συστήματα (Linux/MacOSX).

Τον ελεύθερο μου χρόνο τον σπαταλάω σε (κατ)ανάλωση εικόνων. Είναι δύσκολο για κάποιον να το κατανοήσει αν του το πείς έτσι ξερά, όπως μου το είπε και σε εμένα κάποτε ο γνωστού φήμης κριτικός ταινιών Η.Φραγκούλης (θα τον βρείτε επίσης ώς DJ σε διάφορα πάρτυ όπως ΜετALLA και TRASHATHON). Εάν δεν κοιμάμαι that is, θα με βρείτε σε κάποιο κινηματογράφο ή εκδήλωση για κόμικς. Standard nerds που θα έλεγε και ο κύριος Reinholm απο το I.T. Crowd. Επίσης θα με βρείτε στο io9.com, ένα τσίλικο magazino επιστημονικής φαντασίας και όχι μόνο.

Κατα τα άλλα έχω αποκτήσει τα εξής σπάνια achievements: «never give up never surrender» και «always in bad timing«.

Σχολιάστε

