Και εκεί που όλα ήταν μαύρα κατράμι….

Ήρθε η άνοιξη μαγκετς (που ακούγεται απο το χαλασμένο μεγάφωνο της τηλεορασής μου ο Γεωργίου)….

Οι απολυόμενοι της 307 σειράς έφυγαν, τρέχοντας, σηκώνοντας το σύννεφο της αφρικάνικης σκόνης που παρατηρήσαμε περίπου 2 εβδομάδες πρίν (είναι το παράδοξο του δημοσίου υπαλλήλου αυτό, μη σας ανησυχεί που η σειρά απολύθηκε την παρασκευή) και τελική ευθεία παίρνουν τώρα οι 308 (και μερικοί 309 εξ αναβολής όπως εγώ).

Απο εδώ και μπρός είναι ο δρόμος της δόξας, σε λίγο θα βάλουμε κολάν και θα κάνουμε το δεύτερο ρημείκ της σειράς Fame (γιατί το τελευταίο δεν μας άρεσε, και το προηγούμενο είναι 30αρισμένο πλέον).

Μιλώντας για 30αρες είμαι πλέον και εγώ σε αυτό το group, αλλά αισθάνομαι ακόμα σαν 20χρονος και λίγο παρακάτω, αν και σωματικά είμαι καταπονημένος απο ένα nasty χτύπημα στο πόδι που με ταλαιπωρεί (enter the future: Εγώ με μπαστούνι σαν τον House καρμίρης και πικρόχολος όπως πάντα).

Κατα τα άλλα, ο Στρατός συνεχίζεται (το μόνο τερατούργημα που δεν θα σταματήσει ποτέ κατ’ εμε).

Σχολιάστε

