Ξεμπαρκιάδα του Μαρτίου (2008)

Οι μέρες του Μαρτίου είναι περίεργες μέρες. Οχι πώς ο χρόνος που διανύουμε είναι για μένα απο τους πιό εξουθενωτικούς που έχω διανύσει στα 28 έτη της ζωής μου (ακόμα να συνειδητοποιήσω οτι είμαι 28, γράφω 27 απο ταχύτητα).

Για τους περισσότερους γνωστούς και φίλους μου, τα 28 είναι μια ηλικία που ενηλικιώνεσαι, αρχίζεις τις δεσμεύσεις και ίσως «δένεις και την κουλούρα». Για μένα ακόμα φαίνεται σαν να είμαι ένας 20άρης (σ.σ. κόψε τα πολλά νεανικά σήριαλ, και δές κανένα σοβαρό ντοκυμαντέρ) ο οποίος μόλις ανακαλύπτει τον κόσμο, αποκτά αγοραφοβία και γενικώς πολλές φοβίες (σ.σ. μόνο μην συνεχίζεις να βλέπεις monk γιατί έτσι αποκτάς τις φοβίες σου) γύρω απο την υγεία. Εν μέρει η μόνη δέσμευση που έχω αυτό το καιρό είναι οικονομικού περιεχομένου και ελπίζω να είναι μόνο αυτού.

Την Τρίτη το βράδυ παρακολούθησα (όπως και πολλοί Έλληνες) το ντοκυμαντέρ για το CERN. Φυσικά σαν γνήσιος λάτρης της εφ, το μυαλό μου πήδησε σε περίεργα πειράματα ανοίγματα χρονοδιαστασιακών πυλών (η μάλλον μεγαλύτερη διάνοιξη ήδη υπαρχόντων), ταξιδιώτες απο το μέλλον (ή απο άλλη διάσταση) και ουτοπίες ανακαλύψεων. Οι επιστήμονες μας διαβεβαιώνουν οτι το πείραμα που θα γίνει το Μαίο είναι εντελώς ακίνδυνο. Ετσι και αλλιώς αμα είναι να γίνει κάτι στραβό θα καταστραφεί όλος ο κόσμος, και δεν θα προλάβει ο γνωστός τηλεπλασίε να προωθήσει την συνέχεια των βιβλίων του.

Μιλώντας για φυσικές ανακαλύψεις, πιστεύω οτι αυτό που χρειαζόμαστε τώρα δεν είναι να βρούμε απο πού προέρχεται το πρώτο άτομο ύλης μας, αλλά ένα τρόπο να παράγουμε νερό και ενέργεια. Αν το πείραμα έχει σχέση με αυτά τα δύο, τότε είμαι σύμφωνος, ας το κάνουν όσες φορές χρειαστεί. Ειδάλλως ας πάνε να παράγουν νεράκι και ενέργεια φτηνά (εώς τζάμπα, ZPE) και άφθονα. Ας αφήσουμε τα πειράματα για όταν αποκτήσουμε antimatter warp drives.

Ισως ακουστεί εγωιστικό, οπισθοδρομικός, ποιός είμαι εγώ δηλαδή που θέλει ένα τέτοιο ζήτημα, όμως είναι απο αυτά τα πράγματα που δεν έχουν (τουλάχιστον τώρα) μια πρακτική εφαρμογή ούτε τώρα, ούτε σε 100 χρόνια.

Σχολιάστε

