Ditikoi Διάλογοι – «ΚΟΝΑΝ»

Υστερα απο την μεγάλη επιτυχία με τον Βόλντεμορτ, η στήλη μας φιλοξενεί άλλο ένα τρομερό «παιδί», τον Κόναν τον Βάρβαρο. Βρισκόμαστε έξω απο την Βάρη, στα βλάχικα, και λόγω της βροχής μπήκαμε σε ενα τσαρδί για να προφυλαχτούμε απο το κρύο. Ευτυχώς που μας έφεραν κάτι ψητές χήνες, κρασί και είχε και ζεστή φωτιά στο τζάκι. Ο Κόναν, ψηλός, αρρενωπός και μυώδης φορούσε μόνο τη γούνινη αμφίεση του.


Τρομαχτικός στην όψη, έκατσε και βρόντηξε το ξίφος του στην ξιφουνιέρα. Υστερα απο 2 ποτήρια κρασί ήταν καιρός να αρχίσει ο διάλογος.

– Κόναν, επέτρεψε μου να γίνω άγριος.
– Ουργκ!
– Τελικά κατάφερες να γίνεις βασιλιάς;
– Ουργκκ, ah Γκαντάφερα να γίνω!
– Περίεργο γιατι δεν έχω ακούσει το βασίλειο σου.
– Εχγμ μου το καταγχσχέσαν οι δικιγόροι.
– Δεν μπορώ να πιστέψω αυτό που ακούω, εδώ υπάρχει μια ιστορία. Πές μας λοιπόν πώς το έχασες.
– Ηγχταν νύγχτα και με βρήχκε ο Ιούλιος (σσ. ο Καίσαρας) και μου έκανε μια πρόταση
συγνερχγασίας.
– Τι συνεργασία ήταν αυτή;
– Εγχμ να καταστρέψω κάτι γχαλάτες που του γκανταστρέφαν τα σγχέδια πάντοτε. Απογρούσα τότε γιατί ο Ιούλιος ήταν δυνατός.Ούγκ.
– Αχα θα αναφέρεστε βέβαια στο μικρό γαλατικό χωρίο στη νότια Γαλατία.
– Αργκ σε αφτό αναφέρομαι που να μη πήγαινα μα τον ΚΡΟΜ.
– Τί εγίνε δηλαδή;
– Έιγχαν τον Θεό με το μέρος τους. Τόση δύναμη ούγχτε ο Ραθαμον (σσ ο Βασιλιάς φίδι) δεν την είχε. Θεοί! Και εγχω με θεούς δεν τα βάζω. Γέρασα πιά.
– Και τελικά τι έγινε;
– Στο 14ό μήνα πολιορκίας τα παράτησα και πήγα να βρώ κανα rogue κοριτσάκι να το χαιδέψω.
– Και οι γαλάτες;
– Δεγν χξέρω. Μάλλον κάνουν κάτι άθλους.
– Και το βασίλειο πώς το έχασες;
– Μετά απο 2 χρόνια ήρθαν κάτι τύποι απο το καίσαρα. Με ενα συμβόλαιο. Και αρχίσαν την κατάσχεση των υπηκόων μου και των πραγμάτων τους. Άργκ δυστυχώς δεν είχε δικηγόρους το βασίλειο μου και έτσι τα έδωσα όλα για ενα κομμάτι ψωμί και ενα κρομύδι. Το μόνο που μου έμεινε είναι το Σπαθί μου, η φλόγα και το παλάτι.
– Είναι λυπητερή ιστορία.
– Ασε φιγλε. Αγκόμα με κυνηγάνε για το σπαθί μου και τα κλειδιά του παλατιού. Προγχτές μου πήραν το άλογο.
– Και τώρα τι κάνεις, πώς ζείς;
– Δουλεύω στην τοπική βιβλιοθήκη των μάγων. Μισθός πείνας, γκανένας δεν παίρνει βιβλία. Αλλά όποιος παίρνει και δεν τα φέρνει πίσω τον κυνηγάω μέχρι τα έγκατα της γής!
– Αλλά θα διαβάζεις και τίποτα.
– Αμα ήχξερα να διαβάχζω δεν θα υπέχγραφα συμβόλαια…
– Και τι απέγινε το βασίλειο σου;
– Νομιγζω το πούλησε στην Disney ο Καίσαρας και τώρα έχουν κάνει την Eurodisney απάνω του.

Δυστυχώς μέτα το τελευταίο, ο Κόναν άρπαξε το κρασί και το ήπιε όλο, με αποτέλεσμα να πέσει ξερός μετά απο λίγο. Είναι λυπητερό, αλλά κάποιος πλέον έπρεπε να πεί την αλήθεια.

Για το “ditikos, the blog!” και την στήλη “Διάλογοι” Ditikos.

Σχολιάστε

