Carbide.j μέσω Eclipse 3.2

Πρόσφατα εγκατέστησα το carbide.j (SDK για τα κινητά της Nokia), στον υπολογιστή μου για ένα project που πρόκειται να ασχοληθώ. Ευτυχώς το Eclipse (το coolest ide για Java) 3.2 υποστηρίζεται απο το carbide (μάλιστα σου έχει και επιλογή εγκατάστασης απο την αρχή, των εργαλείων του) δίνοντας ενα κύρος και στα 2 προιόντα (μιάς που το δεύτερο ανήκει στην opensource community).

Το αρχικό πακέτο των 138 Mb περίεχει τα απαραίτητα εργαλεία για την java ώστε να μπορεί να compileάρει κώδικα J2ME που αποτελούνται οι εφαρμογές java στα κινητά.  Επίσης έχει prototype emulators για κινητά nokia (χρησιμοποιεί δηλαδή τις εντελώς απαραίτητες εντολές του vm της java που περιέχει κάθε κινητό) για Symbian 40, 60 και 80. Τέλος περιέχει standalone versions του Carbide.j καθώς και υποστήριξη για τα 4 μεγάλα πακέτα ide (όπως προανέφερα έκανα εγκατάσταση για eclipse).

Αυτό που πρέπει να προσέξει κανείς στο eclipse είναι οτι αν έχει java sdk 1.5 και πάνω θα πρέπει να κάνει το εξής στο project του. Απο το project main tree node να πάει στο properties, στο  Java Compiler, να τσεκάρει το «Enable Project Specific settings» και να αλλάξει την ιδιότητα «Compiler Compliance Level» στο 1.4. Ειδάλλως (μέχρι τις γραμμές που γράφεται το post αυτό), θα έχει πρόβλημα με τον κώδικα του emulator (και κατα συνέπεια υποθέτω με την πραγματική συσκευή).

Μιάς που είναι η πρώτη μου προσέγγιση με το J2me εχει να μου προτείνει κανείς κάποιο καλό βιβλίο που να προσανατολίζεται στο game programming κομμάτι;

2 thoughts on “Carbide.j μέσω Eclipse 3.2

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s