Η αντίληψη της πραγματικότητας…

…είναι κάτι το αντικειμενικό.

Περιέργως, ζείς, μεγαλώνεις, εργάζεσαι, συναναστρέφεσαι με άτομα που πιστεύεις οτι έχουν ίδια αντίληψη της πραγματικότητας. Αν σου ταιριάζουν, τότε παραμένεις μαζί τους. Μερικές φορές όμως υπάρχει και ο αντίποδας. Σε αυτή την κατηγορία με τοποθετώ.

Ολη μου την ζωή πασχίζω να κάνω φίλους. Δυστυχώς μερικοί μένουν, άλλοι προχωρούν. Πάντοτε πίστευα οτι μέχρι να φτάσω στην ηλικία που είμαι τώρα, θα είχα τελειώσει αρκετά πράγματα, θα είχα μια γυναίκα δίπλα μου και ίσως κάπου που θα άνηκα. Η πραγματικότητα σε προσγειώνει και σε κάνει να δείς το έδαφος που πλησιάζεις γρήγορα. Δυστυχώς, έχω μαλώσει με τους περισσότερους της παρέας, γυναίκα δίπλα μου δεν έχω και βγάζω την ώρα μου εκπέμπωντας αρνητική ενέργεια. Ενίοτε υπάρχουν στιγμές ευτυχίας που δείχνουν οτι η μοίρα μου δεν είναι προγεγραμμένη.

Η εξέλιξη απαιτεί κάποιοι άνθρωποι να μένουν πίσω, να θεωρούνται μιαροί απο το υπόλοιπο κοινωνικό σύνολο, οσο και αν οι ίδιοι άνθρωποι πιστεύουν σε μια διαφορετική πραγματικότητα.

Διάβολε, μερικές φορές ελπίζεις στο να μην συνεχιστεί αυτό το μαρτύριο.

Σχολιάστε

