Δεκαπενταύγουστος (pt1)…

Είναι αυτό που λένε, να μη σου κάτσει για Γιατρός τον Αύγουστο και ειδικά τον 15Αυγουστό.

Προς το παρόν υστερα απο 4 χρόνια διαρκούς δουλειάς, ανακάλυψα προσφάτως οτι έχω καμμένες φλάντζες (δες: http://ditikos.dyndns.org). Είναι το τυχερό μου βλέπετε. Μια φορά είπα να πάω διακοπές και Ιούλη μήνα, να κάνω και ένα τσεκ-απ και τελικά βρέθηκε οτι έχω οίδημα στην οπτικη θηλή (νεύρο). Αρχίσαν τα όργανα; Πάντως έκανα μια αξονική και δεν βρέθηκε τίποτα. Είμαι μπουκωμένος στις κορτιζόνες (απαρνήθηκα το αλατάκι το καλό) και προς το παρόν είμαι στο roster για μια μαγνητική και μια άσκηση «Οπτικά πεδία».

Το καλό με την υπόθεση είναι οτι όλα γινονται για προληπτικούς λόγους. Ελπίζω να μην με επισκευθεί σύντομα ο Μητσοτάκης γιατι μετά θα ανησυχήσω.

Πάντως για άλλη μια χρονιά θάλασσα δεν είδα. Είδα αρκετές να πάνε πέρα δώθε με τα μπικίνια, είδα μετροσεξ (νεος όρος απο την φίλη μου Ελλη asaph Μοκα), αλλα θάλασσα δεν είδα.

Ώρες ώρες σκέφτομαι οτι θα με πιάσει καμια νοσταλγία με το υγρό στοιχείο, θα τα παρατήσω όλα καρριέρα (την ποιά), οικογένεια (την ποιά), γατιά (τα ποιά), σκυλιά (τα παπιά), γκόμενες (αυτές και αν τις παρατήσω!!) και θα πάω να γίνω ψαράς στην Σκωτία ή στην Newfoundland (αν και μισώ τα ψάρια, θα πρέπει να βρώ κάπου που να έχει macdonald’s). Καταραμένες ταινίες indie παραγωγής — καταστρέψατε το ονειρό μου.

Η πλάκα της εβδομάδας:
Παίζοντας με το wikipedia (ελ: βικιπαιδία) έβαλα το δικό μου λήμμα: ΜΑΝΤΑΛΑΚΙ. Σκεφτομαι να το συνεχίσω το θέμα σε διάφορα άσχετα και συνάμα εγκυκλοπαιδικά λήμματα. Εχει πλάκα και αφου δεν νομίζω προς το παρόν να ενδιαφερθει κανένας μπορώ να γράφω οτι μπούρδα θέλω. (Σ.Σ. Ενας φίλος μου λεει οτι «ρυπαίνω» το internet έτσι, σαν νέος Μπάμπης Βώβος επι της Κηφισίας)

Αυτά για τώρα. Ελπίζω να μπεί το post αυτό στο http://monitor.vrypan.net

Σχολιάστε

