Το έγκλημα του ψαριού…


Είναι έγκλημα να λές την γνώμη σου ανοιχτά στο internet? Ποιός ο λόγος να είσαι τσαντισμένος για κάτι, αν δεν μπορείς να ξεσπάσεις κάπου που δεν σε ξέρει κανένας (και θέλεις να σε μάθουν, απο την καλή και απο την ανάποδη);

Ψάχνοντας στο internet βρήκα ένα χαρακτηρισμό του ζωδίου μου…

The man with his sun sign in Pisces exists in a dimension that few of us
ever penetrate,. He is emotional, empathic, intuitive and at some point or
another usually lacks a sense of inner security or self faith. He usually has
some very altruistic ideals and beliefs and he sees life through a different
lens and with a different perspective then the majority of those in his life. At
his best he can move with the flow of energy around him never losing sight of
who he is or what he is about and releases an amazingly strong river of
creativity, love and understanding into the world around him. At his worst he
can be a dreamer who cannot motivate himself to reach ahead. A Pisces man can be
temperamental and clingy or passive-aggressive but once he finds his ability to
believe in himself there is no other sign that can tap into their souls and
reach the depth of vision and truth that he can.He ahs easily hurt feelings but
doesn’t hold onto his wounds. He feels rather than intellectualizes his needs
and desires. He can promise more than he delivers but he seldom sets out to
deceive he merely envisions more than is possible.He can have incredible
spirituality or he can feel spiritually superior. His beliefs are always an
important focus for his creativity, his inner faith and his ability to believe
in himself.

(Τι αρλούμπες είναι αυτά παιδάκι μου; Αντι να δείς τα στραβά σου τα χάλια ψάχνεις για ζώδια;). Λοιπόν… οι αρετές μου. Κυκλοθυμικός, εκδικητικός, ψευτράκος, μισώ τον εαυτό μου, μισώ αυτές που με χυλοπιτιάζουν καθημερινώς, μισώ αυτούς που προσπαθούν να το παίξουν μάγκες με την δημόσια περιουσία, μισώ τα βόρεια προάστεια, μισώ την πλουτοπαραγωγή «έλα να σε πάω και βόλτα με το αμαξάκι μου», μισώ τα υποπαράγωγα «αχου καλέ να πάμε να πάμε (και μετά να πέσω στο κρεβάτι σου γιατι μου δίνεις σιγουριά με τόσα λεφτά που κυκλοφορούν)». Επίσης μισώ όλα τα ηλίθια πράγματα που προσπαθούν να μου θυμίσουν εμένα και σε κάθε άλλο που είναι στην θέση μου πόσο ηλίθιοι είμαστε που ακόμα ονειρευόμαστε για κάτι καλύτερο που να αξίζει αλλα στο τέλος το παίρνουν όλοι οι άλλοι πλήν εμού.

Επίσης μισώ τα εμού αλλα αυτό είναι άλλη ιστορία.

Το έγκλημα του ψαριού, λοιπόν. Ναι ρε έγκλημα έκανα και θα κάνω και θα κάνω και θα ξανακάνω. Και βαρέθηκα πιά για το «καλό» του συνόλου να τα παίρνω όλα πίσω. Βαρέθηκα να είμαι το «καλό παιδί». Είμαι ο Darth vader, είμαι ο αυτοκράτωρας, είμαι ο Ναπολέων (Βοναπάρτης) και καταβάθος δεν υπάρχει βεράντα, αλλά ένα μεγάλο καζάνι, που θα πάω εκεί και θα ψηθώ μια και καλή όταν αλλάξω κατοικία.

Ναι είμαι τσαντισμένος και αυτό είναι η αρχή του ταξιδιού.

One thought on “Το έγκλημα του ψαριού…

  1. Παράθεμα: 4692dd7cdd

Σχολιάστε

