Γειά χαρά ντάν

Γειάαα σας.

Όπως γνωρίζετε ή θα μάθετε, διατηρώ ήδη ένα weblog στο livejournal, το chibioni’s intron depot blog. Εντάξει εκεί είναι για Αγγλομαθείς (να με διορθώνουν κάθε τρείς και λίγο μιάς που εγώ δεν ισχυρίστηκα ποτέ οτι γνωρίζω άπταιστα Αγγλικά) και γενικώς μυξοκλαψουροblog (μίας που είμαι και Ιχθύες και πολύ ευαίσθητος ρε παιδάκι μου).

Εδώ απλώς θα προσπαθήσω αν γράφω συχνά να ρίχνω παράλογα πράματα που είδα, άκουσα, μου κάνανε και ακόμα ζώ και ελπίζω. Ναι, είναι και καφριλοblog αυτό, εξού και ο «Δυτικός Παρακμιακός», μια παράφραση του Western Digital (όταν μου είχε σκάσει ο εν λόγω δίσκος απο βλάβη και έχασα 3 gb downloads με 33600 modem).

Ελπίζω αυτή την φορά να με τιμήσετε με την παρουσία σας, μη σας πάρει και σας σηκώσει…

Chibioni ( Ditikos_Parakmiakos εδώ!)

Σχολιάστε

