Εφιάλτες…

Το τελευταίο καιρό έχω ενα σοβαρό πρόβλημα ύπνου με εφιάλτες. Συνήθως τους ευχαριστιέμαι (έχω δει περίεργα όνειρα, και οχι δεν έχω πάρει ξύδια και ληγμένα), όμως τώρα τελευταία το μόνο που βλέπω είναι ένα πρώην συμπαθές-και-τώρα-σιχτηριάζω-οταν-την-βλέπω πρόσωπο και τα όνειρα έχουν πάρει άλλη τροπή.

Hey brain. I already had that shocking moment, why do you torment me by reliving it?

13 σκέψεις σχετικά με το “Εφιάλτες…

  1. Θα σου πρότεινα τα εξής.
    1)Καλός αερισμός του χώρου του οποίου κοιμάσαι-απαγορεύεται το κάπνισμα στο υπνοδωμάτιο.
    2)Μπάνιο πριν κοιμηθείς με μπόλικο ζεστό νερό.
    3)Ελαφρύ φαγητό το βράδυ.
    4)Πριν κοιμηθείς βάλε λίγο από το αγαπημένο σου άρωμα.

    Αν δεν δεις προκοπή εμένα να μη με λένε Mafioza.

  2. @Surfcat:
    Cancer

    To dream that you have cancer, denotes hopelessness, grief, self-pity, and unforgiveness. You feel you are wasting your life away. This dream also represents areas in your life which are bothering you, disturbing you, and hurting you in some emotional way.

    To dream that someone has cancer, indicates that you need to change your negative way of thinking before it creates a cancer in you. Start being more positive.

    @KOM: Δε το σηκώνει το ηπαρ μου :), ήπια το βόσπορο παλιά για χάρη άλλης. Μετα θα κάνω παρεά στο Xριστόδουλα 😛

    @Mafioza: Το καπνισμα το έκοψα στα 19 (το είχα αρχίσει στα 19 — μια μέρα δηλαδη έκανα μόνο). Το ποτο απάντησα στον φίλτατο ΚΟΜ, για μπάνιο, η μπανιέρα παραπονιέται οτι κάνω συχνά και είπε να απεργήσει την επόμενη φορά που θα κάτσω (ουτε και αυτή η ατιμη δεν θέλει να μου κάτσει…).

  3. Παράθεμα: Ο ditikos προβληματίζεται για τους εφιάλτες του « Ονειρολόγιο

Σχολιάστε